Personal Assistent – met affiniteit en interesse in compliance

We zoeken per onmiddellijk een personal assistent met affiniteit en interesse in compliance (documentbeheer en opvolging van fsma en aww wetgeving) om ons team te versterken in Antwerpen, en dit voor de volgende taken:

  • Je vindt het een uitdaging en maakt er een erezaak van om dagelijks bezig te zijn met administratieve taken.
  • Je assisteert de zaakvoerder en de collega’s op kantoor in alles wat te maken heeft met de administratieve opvolging van klantendossiers en klantenmeetings. Het gaat om agendabeheer, opvolgen en uitwerken van gespreksnotities en aktiepunten, het accuraat aanvullen van onze database en het beheer ervan. Bovendien is het de bedoeling dat je interesse hebt in compliance en als beheerder en controller kan fungeren voor onze interne organisatie.
  • Je volgt in dat kader alle vereisten inzake de vigerende wetgeving -(fsma en anti-witwas regelgeving) waaraan wij als onafhankelijke financieel planner moeten voldoen-, nauwgezet op.
  • Je zorgt voor registratie in de vereiste systemen en combineert alles in een overzichtelijk geheel.

Je taken staan volledig in functie van het sterker maken van de operationele werking en administratieve opvolging binnen ons kantoor. Je ontlast de zaakvoerder(s) in de dagelijkse administratie en doet het agendabeheer waar gewenst.

e profiel bevat de volgende eigenschappen:

  • Je bent zeer punctueel en ordelijk ingesteld.
  • Je bent graag bezig met administratief werk en schuwt het niet om constant zaken op te volgen en te bevragen bij de zaakvoerder, je collega’s, klanten en andere contacten van ons kantoor.
  • Je hebt een basis interesse in wat wij doen als financieel planner.
  • Je hebt oog voor detail en bent bereid om mee na te denken in hoe de bedrijfsprocessen kunnen geoptimaliseerd worden.
  • Je kan efficiënt en gestructureerd zelfstandig werken.
  • Je bent flexibel en multi-inzetbaar en weet hoofd-van bijzaken te onderscheiden.
  • Je bent niet onder de indruk als het even ‘snel’ moet gaan.
  • Je bent het gewoon om met confidentiële informatie om te gaan en zal dit in alle discretie op een waardevolle manier doen. Je bent diplomatisch onderlegd.
  • Je neemt graag initiatief en deinst er niet voor terug om interactief van gedachten te wisselen teneinde de zaken efficiënt geregeld te krijgen.
  • Je bent communicatief sterk, maakt makkelijk samenvattingen, vraagt extra info waar nodig.
  • Je communiceert en leest vlot in het Nederlands, Frans en Engels.
  • Je hebt doordreven kennis van alle MSOffice programma’s (Outlook, Word, Excel, Powerpoint). Idealitair heb je wat kennis van websitemanagement (WordPress) en social media (Linked-in).

Een halftijds of voltijds contract, positieve werkomgeving, een marktconform salaris en extra legale voordelen (al deze parameters zijn bespreekbaar).

We horen graag van je.
Stuur ons je originele sollicitatie + je CV per mail aub.
t.a.v Charlotte Van Broekhoven

[email protected]

Tel +32 (0)3.205.10.39

Stremersch, Van Broekhoven & Partners – Oude Leeuwenrui 32/21 – 2000 Antwerpen

https://vermogensmonitor.be/

2019-06-11T10:32:33+02:00
Show Buttons
Hide Buttons
Read more:
Zo zorg je dat de kinderen niet erfelijk belast worden

80 jaar was hij geworden, André. En hij had een zeer rijk gevuld leven gehad. “Weinig dingen waarvan ik spijt...

Close